טיפים לתסרוקת כלה מושלמת

image

 
כלה יקרה,

אספתי למענך כמה המלצות וטיפים ליישום לפני החתונה כדי ששיער ראשך ייראה טבעי זוהר, שופע ורך ביום חתונתך
 
  image לקראת החתונה מומלץ לחפוף את השיער במים פושרים עד קרים. כלה שמרבה לחפוף את שיערה, רצוי לשטוף את השיער במים קרים עד פושרים בסוף החפיפה . זאת מאחר שזרימת מים חמים על הקרקפת מפעילה את בלוטת החלב יתר על המידה ואילו זרימת מים קרים מאזנת ושומרת על הפרשת לחות איטית ושומן המגן על הקרקפת. במקביל מים קרים מעניקים לשיער ברק וחיוניות הנדרשת לתסרוקת הכלה ביום החתונה, שתראה טבעית ומלאת ברק.    
  image שבועיים לפני החתונה, מומלץ להזין את השיער במסכות הזנה (להשתמש בסרום), אמפולות, לשיקום השערה ובשמפו המכילים פרוטאין ושמן זית. כשם שמזג האוויר משפיע על גופנו, כך הוא מושפיע גם על שערות ראשנו. מזג אויר יבש הוא אחד הגורמים ליובש בשיער, העדר לחות גורמת לגופנו להתייבש ושערנו נוטה להגיב באותה צורה. לכן, על מנת ש תסרוקת הכלה תשמר למשך כל ערב החתונה, עלינו לשמור על לחות השערה.    
  image כשבוע לפני החתונה לא מומלץ למרוח על השיער חומרים על בסיס שומן, ווקס או קרמים עקשניים שלא יורדים מהשיער בקלות. שיער שומני ביום החתונה עלול לעורר בעיה במהלך עיצוב תסרוקת, החתונה, השיער אינו נוח לעיצוב, מאבד מגמישותו וחיוניותו.    
  image יום לפני החתונה הכלה נדרשת לחפוף את השיער. לאחר 24 שעות השערה סופחת אליה שומן טבעי מהקרקפת שמסייעת בעיצוב השיער וגמישותו ביום החתונה. השיער בצורתו הטבעית נוח וקל לעיצוב תסרוקת החתונה.    
  image ביום החתונה רצוי לשטוף(ולא לחפוף) את השיער במים לא חמים מדי, למרוח מסיכה טובה למשך 10 דקות ולשטוף.    
  image שיער מובהר או גוונים זקוק לטיפול החייאה הכולל: אמפולות הזנה, מסיכות הזנה ושמפו רך.    
  image כיום המגמה בעיצוב תסרוקת כלה ביום החתונה היא ליצור תסרוקת כלה בסגנון חופשי, טבעי, פחות הברקות והדבקות , שיער רך, זורם ומותאם לאורך השיער, מבנה הפנים , סגנון השמלה ואיפור משלים.    
  image חשוב להשאיר את המרקם הטבעי של השיער ולהדגיש את הקווים הקיימים בו. יש לחשוף את מסגרת הפנים, כאשר השיער השופע ממלא אותן ויוצר מראה קליל וקלאסי תוך שמירה על מראה רך ומעודן של השיער ביום החתונה.