תסרוקות כלה באזור השרון

יום החתונה הוא יום מיוחד עבורך, ככלה, זהו היום בו אתם הופכים מיחידים למאוחדים. ביום זה תרצי להראות במיטבך. תסרוקת כלה מתאימה, משלימה את מראך והופכת אותך לנסיכה של ממש. עיצוב שיער לכלה במראה הנכון יוצר מסגרת מיטבית לפניך ומתמזג עם המראה הכללי. בעזרת המקצועיות והיחס האישי נוכל להתאים את התסרוקת המושלמת עבורך.

תסרוקות כלה מגוונות, ניתן לבחור את המראה הרצוי, ממראה קלאסי ומדוקדק ועד תסרוקת טבעית ועדינה. ניתן ליצור תסרוקת אסופה מוגבהת מרכזית או צדדית, חצי אסופה או פזורה לגמרי. שילוב של אביזרי שיער ישדרגו את המראה, ניתן לשזור פרחים, חרוזים או סיכות לתסרוקת. ההחלטות על עיצוב השיער יתקבלו יחד איתך, בעין מקצועית ובפגישה מוקדמת, טרם יום החתונה. טעמך האישי, מבנה פניך, סוג שיערך, מבנה השמלה וסוג המחשוף יהיו משמעותיים בהחלטה על התסרוקת לחתונה.

לדוגמא, בשמלת כלה עם גב חשוף ראוי שהתסרוקת לא תסתיר את השמלה ולכן בהתאם לשיקול זה יכולה להתאים תסרוקת מוגבהת מעט או צידית. ליצירת נוחות מרבית עבורך נוכל לעצב את שיערך בסטודיו שלנו בתל אביב או לחילופין במקום ההתארגנות שלך (בביתך, במלון או בסלון הכלות). עיקר עבודתנו היא באזור והשרון, רמת השרון, כפר סבא, רעננה והרצליה,המספרה נמצאת ברחוב וייצמן 33 כפר סבא, מוזמנת  להגיע אלינו באהבה!

טיפים לעיצוב השיער ביום חתונתך:

  • ביום החתונה הקלי על העומס כמה שתוכלי, רצויי לבחור מקום אחד להתארגן או במקומות סמוכים שלא תצטרכי לנוע ממקום למקום.
  • ביצוע תסרוקת ניסיון טרם האירוע, לבחירת תסרוקת מיטבית עבורך והתאמת ציפיות עם מעצב השיער.
  • היעזרי בדעתו המקצועית של מעצב השיער. שילוב בין דעתו המקצועית וטעמך האישי יעניקו לך מראה מושלם.
  • ניתן להיעזר באביזרי שיער נלווים לתסרוקת. יש בידינו אביזרי רבים ומגוונים, אך אם יש בידייך פרח או סיכה שמאוד אהבת,
    הביאי אותה איתך לתסרוקת ניסיון.
  • ניתן לשלב אלמנטים עיצוביים שנמצאים בשמלה כגון: פנינים, אבנים או פרחים גם בעיצוב השיער.
  • בפגישה הראשונה אם החתן ביום הכלולות רצויי לבחור מראש שיר מרגש לשעת הפגישה, חלק זה מעצים את החוויה.
דקל עוז – עם למעלה מ 22 שנים בתסרוקות כלה, ידאג לממש את הפוטנציאל שלךבצורה המקסימלית, יגשים בדיוק את הפנטזיה הייחודית שלך לתסרוקת כלה יוצאת דופן.
כזאת שתעביר בדיוק את המסר שאת רוצה, החל מתסרוקות כלה שישאירו את כולם בפיות פעורים ועד תסרוקות כלה עדינות ומיוחדות.
בניסיונו העשיר דקל עוז ידאג שהתסרוקת שלך תראה מצוין ותחזיק מעמד לאורך כל האירוע, ולא פחות חשוב שלא תגביל את תנועתך, כך שתוכלי ליהנות מכל רגע ביומך החשוב והמיוחד.