תסרוקות כלות שלי

עוד בילדותן, חולמות נשים על הופעה חלומית ביום כלולותיהן. חלק בלתי נפרד ממראה מדהים כולל את תסרוקת הכלה – נשית, מעוצבת מלאה ועשירה!

כל כלה רוצה להיות הכי הכי ביום חתונתה. תסרוקת הכלה היא אחד מהדברים המשפיעים ביותר בהופעה החיצונית שלה. גם כיום תסרוקות הכלה מושפעות מתקופות בחיים ומטרנדים משתנים. בעידן של ימינו, עם הופעתם של תוספות שיער, טכניקות ואביזרים שונים, ישנן אופציות רבות לעצב תסרוקת לכלה בכל סגנון שהוא. בעיני, חשוב להבטיח שגם כעבור שנים, הכלה תסתכל באלבום חתונתה ותהיה מרוצה!

תסרוקת לכלות – הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

למרות השנים, הקדמה ואביזרי השיער שנכנסו לחיינו, מראה השיער הקלאסי הוא המראה השולט בקרב כלות ישראל. ישנן אינספור אפשרויות מהן ניתן לקבל השראה לתסרוקת לכלות. החוכמה היא  לעצב תסרוקת לכלות בהתאם לתווי פניהן: מוארכות, עגולות, בעלות סנטר ארוך או קצר, גודל האוזניים, המצח ועוד.
פרמטרים חשובים נוספים בבחירת תסרוקת הם: סגנון השמלה, גובה הכלה (לעומת גובה החתן), מזג האוויר, מיקום האירוע וכמובן שהכלה תרגיש בנוח עם התסרוקת. באמצעות הידע והניסיון המקצועי שלי כמעצב תסרוקת לכלות שיער, אני מאמין שתסרוקת לכלות צריכה להיות בעלת מראה טבעי – כמה שפחות עשוי, כך שישלים את הלוק הכולל ביום החתונה.

רגע לפני- עצות זהב לתסרוקות כלה

  • בחרי מעצב שיער המתמחה בתסרוקות כלה. חשוב מאוד לראות עבודות שונות של אותו מעצב שיער.
  • כדאי שתגיעי למעצב השיער שלך מספר שבועות לפני מועד החתונה, לפגישה ותסרוקת ניסיון, כדי שתוכלי לקבל מידע מפורט ואישי לך לגבי סגנון התסרוקת שתתאים לך.
  • בפגישה עם מעצב השיער, התייעצי איתו על נושאים כמו צבע השיער, התאמתו לגוון עורך וצבע העיניים, סגנון התספורת שלך ואיזה תסרוקת ניתן להפיק מהשיער, התאמת התסרוקת לשמלה שתלבשי וכו'.
  • טיפ קטן לסיום- ביום החתונה הצטיידי במברשת רחבה ו/או מסרק רחב שיניים לצורך הברשה מהירה במידת הצורך של השיער .

לסיכום, הכי חשוב שתגיעי נינוחה ביום המאושר, ותתמסרי בהנאה לכל מי שרוצה לעזור לך להיות כלה יפיפייה. מזל טוב!