תסרוקות לנשף סיום

מי לא שמע על תופעת נשף סיום י"ב? אירוע מכונן בחייה של כל תיכוניסטית המגדיר את חווית הנעורים שלה בערב שהוא מיני חתונה, בו התלמידה הופכת לנסיכה. מדריך הזהב לתסרוקות שיסובבו לכולם את הראש 

יש לך שמלה מהממת, דאגת גם לאיפור, אבל מה עם השיער? נשף סיום י"ב הוא הזדמנות לחגיגת תסרוקות בקרב הבנות. אפשר לבחור בתסרוקת בעלת מראה נקי וטבעי, מהודק ומוקפד, או פרוע ונועז.
השנה התסרוקות מאופיינות במראה מוקפד ומתוח או תסרוקות חצי אסופות הנופלות בחלקן ברישול. מאפיין נוסף שבולט השנה בקרב הנערות הוא שילוב של אביזרי שיער כגון פרחים, קשתות עדינות ותכשיטי שיער מגוונים.

טיפים לתסרוקות לנשף סיום

  • שמרי על מי שאת גם בערב הגדול והיצמדי למראה טבעי ונקי.
  • בשבוע הנשף כדאי להימנע מחומרים שומניים בשיער, כך גם ביום הנשף עצמו.
  • אם בחרתן בקישוטי שיער, יש לצמצם או לוותר על תכשיטי גוף כצמידים וטבעות, על מנת לא לקבל מראה עמוס מידי.

תסרוקת לנשף סיום

לפניכן מספר הצעות חגיגיות לתסרוקת לנשף הסיום. בעזרת מעצב השיער הן יקבלו גלאם מקצועי שיעשיר את הלוק הכללי:

קארה אסוף לצד – תספורת שמתאימה במיוחד לשמלות קצרות וישרות. תסרוקת קארה אסופה בסיכה או פרח שיער על הצד. ניתן לאסוף גם את הפוני לצד.

זנב סוס מרושל – טרנד חזק בקרב נערות המעניק מראה טבעי ורומנטי, מרושל במתכוון. שיער אסוף ממנו מוצאים קצוות שיער בגבהים נכונים. ניתן לייצר זנב סוס גבוה
המבליט את הצוואר, וזנב סוס נמוך מעל הצוואר.

תלתלים קופצים –  גלים גדולים קופצניים ומלאי חיים הנופלים בטבעיות על הגב. ניתן לשלב אביזרי שיער מדליקים. התסרוקת מתאימה במיוחד לבנות מלאות משום שהיא מאזנת את החלק העליון והתחתון של הגוף.

תסרוקת מלכותית – תסרוקת אסופה במראה הקלאסי, מלווה באביזר שיער הדומה לטיארה קטנה. מתאימה מאד לשמלת נשף ארוכה או שמלת סטרפלס.

הלוק השובב – תספורת קארה בסגנון  א-סימטרי. תספורת שמתאימה במיוחד לבעלות שיער חלק עם תווי פנים עגלגלות ומדגישה את קו העורף ואת עצמות השכמות.
בהצלחה ונשף מהמם לכולן!