תסרוקות ערב באזור השרון

לקראת אירוע אנו חושבים תמיד על לבוש, הנעלה ואיפור. לעיתים עיצוב השיער נדחק לפינה. כדי ליצור הופעה מושלמת חשוב לחשוב על תסרוקת אירוע מתאימה. עיצוב השיער לאירוע משדרג את המראה שלנו באלפי מונים. אם השיער אסוף בצורה אלגנטית או קלוע צמות כפריות, פזור למחצה עם עיטורי אבנים או סיכות, מתולתל בבקבוקים מדוקדקים, אנחנו נראים זוהרים ונוכחים. עיצוב תסרוקות לאירועים כבר לא נחלתם רק של בעלי השמחה, אלא כל אחת יכולה להראות במיטבה.
התסרוקת נקבעת התייעצות משותפת עם הלקוחה, תוך שיכלול מקצועי של סוג האירוע, מבנה הפנים, בגדי הלבוש וסוג המחשוף, טעמה ורצונותיה. מעצב שיער מקצועי יוכל להבליט את המעלות הנמצאות בכל אישה וליצור עבורה את המראה המושלם.
חשיבותה של תסרוקת לאירוע זו העמידות שלה, חשוב שבסוף האירוע השיער יראה כאילו כעת סיימו לעצב אותו. בנוסף ניסיונו וכישרונו של מעצב השער יכולים להעשיר את מראה שיערך, מיצירת נפח עם או בלי תוספות ועד תסרוקת משולבת שאפשר לשנותה במהלך האירוע, שזירת צמות ואביזרי שיער מיוחדים להעשרת התסרוקת, ידע רב בתסרוקות קלאסיות ועדכניות.
ניתן לקבל שירות בבית הלקוח, תסרוקות ערב בכל אזור רמת השרון, כפר סבא, הרצליה ורעננה.

 

 

סוגי תסרוקות נחלקים לשלושה סוגים:

תסרוקת אסופה- תסרוקת מאורגנת ומוקפדת יותר, במראה קלאסי ומלכותי, תסרוקת נוחה מאוד וכן עמידה יותר לכל הערב, מדגישה את תווי פניך. נעימה מאוד בימי הקיץ החמים.
ניתן לבחור תסרוקת אסופה מרכזית או צידית.
תסרוקת חצי אסופה- תסרוקת משוחררת יותר, ניתן לעצב בסגנונות שונים, ממראה כפרי קליל וחופשי ועד למראה מוקפד וקלאסי. מתאימה לנשים עם שיער ארוך או חצי ארוך המעוניינות בשיער גולש בסגנונות שונים , אך מקדימה רוצות אסוף, שיהיה נוח ולא יכנס לעיניים במהלך הערב. האיסוף יכול להתבצע במספר רב של סגנונות.
תסרוקת פזורה- תסרוקת שתסב מראה טבעי וזורם. השיער יכול להיות חלק, גלי או מתולתל. תסרוקת שתופסת תוספת שטח פנים גדול יותר וכך יהיה ביטויי יותר לשיער בהופעה הכללית.
פתרון מושלם עבורך לאירועים משפחתיים, שמחות, מסיבות חברים, פגישות עסקים ולחגים.
מגיע לך לראות במיטבך!