ArabicEnglishFrenchHebrewRussian

תסרוקת כלה וערב

מה ההבדל בין תסרוקת ערב לתסרוקת רגילה?

בשני המקרים כל אישה רוצה להראות טוב! אלא שבאירועים כמו חתונה, בר/בת מצווה, ברית או כל מסיבה אחרת, חשוב שהתסרוקת ערב תחזיק מעמד גם בזמן הריקודים, בכל תנאי מזג אוויר ולאורך כל האירוע תראה כאילו האישה יצאה זה עתה מהמספרה!

תסרוקות עיצוב שיער לאירועים דורש ממעצב התסרוקת לערב מיומנויות שונות מאלו הנדרשות לתסרוקת שיער רגילה. הוא נדרש להתאים את תסרוקת הערב לסוג השיער, ללבוש, לאישיות, לסגנונה האישי של כל אישה,למבנה הפנים,לתכשיטים והאביזרים וכן למקום האירוע ועיצובו. יחד עם זאת, על מעצב תסרוקות הערב להכיר ולדעת להשתמש בחומרים הנכונים שיסייעו לו בהשגת התוצאה הרצויה . 

ספר מקצועי המתמחה בעיצוב שיער לאירועים, יודע לשלב את שני תחומי הידע ומשיג תוצאה יפה הנותנת לאישה תחושת ביטחון, יופי ונוחות לאורך כל האירוע.

ההופעה הכללית שלנו כוללת לא רק שמלה ונעליים, אלא מושפעת במיוחד בהצלחתה של תסרוקת ערב לצד איפור מושקע.  בין אם אתן מתארגנות לחגיגת אירוסין, חתונה של בן משפחה או קוקטייל יוקרתי, טבעי שתרצו להגיע לאירוע הגדול כשאתן מרגישות הכי יפות שיש.

עוד בעת העתיקה האמינו כי תסרוקות הערב הן סוג של דיאלוג, העברת מסר אל החברה הסובבת אותנו. גם כיום בחירת תסרוקת לערב מדגישה את הלוק שלך ובעצם מספרת קצת עלייך.

גלאם הוליוודי לכל שיער

איך תבחרי תסרוקת ערב מושלמת? בהתאמה לסוג השיער, אורך השיער והשמלה שבחרת. אם שיערך קצר, אפשרות אחת היא יצירת מראה מתולתל או גלי, שחלקו אסוף  ומעט מקצוותיו נשארות חופשיות בצדי הפנים.
לשיער קצר ניתן להוסיף תוספות שיער, המאפשרות להתאים סוגים שונים של תסרוקות ערב באורך הרצוי. לשיער באורך בינוני, ניתן להתאים תסרוקת לערב בסגנון המראה הגלי, או בתסרוקת ערב של שיער חצי אסוף. כמובן שישנה אפשרות להשאיר את השיער פזור ואף לנסות להוסיף קישוטי שיער.
תסרוקות ערב לשיער ארוך כוללות מגוון רב של אפשרויות ביניהם: שיער אסוף או חצי אסוף וכמובן שיער פזור.
אמנם תסרוקת לערב מותאמת בדרך כלל לפי סוג האירוע וללבוש, אך הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישי בנוח עם התסרוקת ותתאימי אותה לאופייך.

טרנדים חמים – תסרוקת לערב  

שנת 2017 מאופיינת בחידושים רבים בתחום של תסרוקות ערב. בחרנו עבורכן כמה אפשרויות לתסרוקות ערב מדליקות במיוחד:

הסגנון המרושל- משאירים חלק מהשיער פזור ואוספים חלק. השיער נאסף בצורות מגוונות ומהודק אל הקרקפת בצורה שיוצרת מראה אצילי.

הלוק המלכותי – רוב השיער אסוף בצורה מוקפדת למעלה, אולם מספר קווצות שיער נשארות בחוץ ויוצרות מסגרת לפנים.

המראה הרומנטי – שיער פזור עם הרבה נפח. המראה שנוצר הוא של שיער מלא וניתן להוסיף לסגנון זה גם פרחים טבעיים.

סטייל "מעושרות" – מראה יוקרתי של שיער אסוף לגמרי המחמיא לתווי הפנים. ניתן לשחק עם התסרוקת ולפזר אותה בהמשך הערב.


לסיכום, הנטייה בתסרוקות ערב היא לשמור על מראה שיער מעוצב בתסרוקת נקייה כמעט ללא שימוש בקליפסים או סיכות. המגמה העיקרית היא לשמור על המראה הטבעי של השיער ולהעניק לוק לא מתאמץ המחמיא לתווי הפנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן