תסרוקות לשיער מתולתל

שיער מתולתל
כשהתחלתי את דרכי בעיצוב שיער, התענינתי מאד בנוגע לנשים בעלות שיער מתולתל.במהלך השנים פיתחתי שיטות ודרכים ליצור מראה מושלם,נכון וכיפי לסידור יום יומי לשיער מתולתל.גילית כי לשיער מתותלת ניתן ליצור מראה מאד קליל ויפה ע"י שימוש נכון בחומרים שונים לטיפול והזנת השיער ובשילוב תספורת נשים נכונה שתיצור מראה שקל להסתדר עימוביום יום ומעל לכל מראה נוח ועכשווי.

כיום מגמת עיצוב השיער הטכנולוגייה והחומרים החדשניים הפכו את עיצוב השיער המתולתל לנוח קל ואף טבעי ורך, לעומת העבר שהיו מוצעים בפני הלקוחה מעט הצעת ובעיקר החלקת השיער ומתיחת השיער ושימוש בחומרים שומניים מדי הגרמו למראה כבד ולא טבעי.

אספר לכן כי ישנן סוגי תלתלים שונים:שיער מתולתל מקורזל,(אפרו),תלתלים רכים ופתוחים(תלתלי בייבי),תלתלים צפופים(ביסלי),תלתל עבה.לכל אחד מן סוגי התלתלים השונים תתאים תספורת ועיצוב שיער נכון וכן שימוש בחומרי ייצוב וטיפוח שיער שונים.

לבעלת שיער עם תלתלים דקים תספורת השיער תהיה בדירוג אשר ייצור נפח ותלתלים זורמים. לעיצוב השיער נשתמש במוס בכדי ליצור נפח, ואףלעיתים בשילוב של קרם החייאה בכדי לתת לשיער מראה רך , שופע ותלתלים זורמים.

לבעלות שיער מתולתל בצורה צפופה ולבעלות תלתלים עבים,תספורת השיער תהיה כזו שדירוג השיער יהיה בעל נפח מועט ואף לדילול נכון של השיער ובכך עיצוב השיער יהפוך להיות קליל יותר רך וזורם.לעיצוב השיער נשתמש בחומרי טיפוח ,מסיכות שיער בחומרי הזנה נכונים,בקרם החייאה, בגלייז לשיער וכן ניתן להשתמש בסרום. בכדי להוריד את הנפח וליצור שליטה על השיער.

לעיתים מעצבי שיער משתמשים בדילול השיער בתספורת נשים,בצורה לא נכונה.דבר זה הגורם לשיער להראות מלא יותר ואף יקפוץ ויגרום לנפח רב ויגרום לבעלת התספורת תיסכול רב ואף התמודדות לא קלה בעיצוב השיער היום יומי.לכן תספורת נכונה והמלצה לשימוש נכון בחומרי השיער השונים יגרמו ללקוחה הרגשה מאד נוחה ומראה מושלם.

תסרוקת תלתלים לאירוע

הרבה פעמים מגיעות אליי נשים לייעוץ בנוגע לתסרוקת תלתלים לאירוע.ואף מגיעות אליי מבולבלות וחסרות ביטחון מכך שהציעו להן להחליק את שיערן ולעשות תסרוקת אחרת ולא להשתמש בשיערן המתותלת.או לחילופין להחליק את השיער ואז לעשות על שיערן תלתלים חדשים במכשיר הביביליס.לאתמיד זה נכון ואף רצוי ליצור תסרוקת בצורה זו, לעיתים דווקא בקיץ בגלל הלחות המרובה לא אמהר להחליק לבעלת שיער מתולתל את שיערה וליצור תסרוקת לאירוע.אלא אשתמש בשיערה המתולתל ואצור את התסרוקת נכונה והרצוייה.

בשיער מתולתל ניתן ליצור אפשרויות במגוון רחב של תסרוקות לכל אירוע ואף תסרוקת חתונה בסגנונות שונים.כגון: תסרוקת תלתלים באיסוף מרושל,תסרוקת אסופה בתלתלים,תסרוקת תלתלים פזורה או תסרוקת תלתלים חצי אסופה.

במקרים רבים ניתן להשתמש בשיערהמתולתל הטבעי להשתמש בחומרים הנכונים ופה יש לדייק כיוון שאם למשל נשתמש בחומרים שומניים מדי,הם יגרמו לתלתל להתכווץ וליפול בהמלך הערב ולהיראות לא טוב.ולאחר שנייבש את השיער נוכל לעבור על התלתלים היבשיים במכשיר ביביליס וכך ליצור תלתל מודגש יותר ובל נפח הרצוי והנכון לנו לתסרוקת וכך תהיה הבסיס שלנו לתסרוקת חצי אסופה תסרוקת פזורה, תסרוקת תלתלים טבעיים או תסרוקת באיסוף מרושל.ניתן להשתמש באקססוריז שונים לשיער כגון קשת לשיער,סיכת שיער מעוצבת או כל דבר אחר שישלים את המראה